MI LESZ A VESZÉLYHELYZET UTÁN?

Kedves Betegeim! 

Tájékoztatom Önöket, hogy a veszélyhelyzet megszűntével változások várhatók az egészségügyben. Minden egészségügyi ellátáshoz, beleértve a vérvételt, a háziorvosi ellátást, a szakrendeléseket, előzetes időpont egyeztetés szükséges. Kivételt ez alól az akut, sürgős esetek képeznek!

Előtérbe kerülnek a telemedicinális ellátások. Minden esetben, amennyiben ez lehetséges telefonon, emailen, fotóval, videóval próbáljuk első körben a problémát megoldani. Ezért kérem Önöket, használják ezeket a lehetőségeket. Amennyiben van email címük, kérem adják meg, hogy rögzíthessük. A rendszer automatikus emailt küld minden felírt receptről és itt tudják ellenőrizni, hogy minden szükséges receptjük fel lett küldve a felhőbe.

Nagyon fontos! A veszélyhelyzet elmúltával az e-recepteket ismét kizárólag a recept tulajdonosa, vagy 14  éven aluli gyerek esetén annak törvényes képviselője, gyámság alatt álló beteg esetén annak gondnoka, bármilyen más esetben a beteg meghatalmazottja válthatja ki papír alakú vény nélkül. Tehát ezekben az esetekben a törvényes képviselet rögzítése vagy személyesen a kormányablaknál, vagy  ügyfélkapuval rendelkező egyén esetén az EESZT Lakossági portálán lehetséges. Kérem látogassanak el https://www.eeszt.gov.hu/hu/kepviseleti-jogosultsagok-az-eeszt-ben oldalra segítségért, vagy kérdezzenek meg ennek módjáról.